dinsdag 4 september 2007

Weekend 31 augustus tm 2 september

Sleepover
Vrijdagavond kwam Moosje een nachtje logeren. Dit was de eerste keer dat er een kind bij ons is komen logeren. En geloof me aan een 5 jarige heb je je handen vol. Op elke zin we zeiden vroeg hij… waarom.
Ik was best een beetje gespannen en bang dat het helemaal mis zou gaan. Dat ie onhandelbaar zou worden of gillend snachts wakker zou worden. Maar het ging erg goed. Het was heel gezellig. Zaterdag zijn Martijn en Moos samen gaan vissen en ben ik naar Kate gegaan.



Leidschenhage
Met Kate samen [en Keanu natuurlijk ook] naar Leidschenhage gegaan. Het was al heel snel 12 uur en toen moesten we terug naar huis omdat Keanu moest eten. Wel bij de lady sting nog een leuk wit shirt gekocht met vhals en lange mouwen, wat ik dan altijd kan combineren met een t-shirt ofzo.
S’avonds bij Kate & Roy brood gegeten en om een uur of 10 weer naar huis gereden.

Nieuw bed
Zondag eerst mn verplichte step en powerpump lesje gedaan [schijnbaar goed mn best gedaan want ik heb spierpijn nu] daarna thuis onze financiën bekeken en besloten om naar Ikea Utrecht te rijden voor een ander bed. We hebben een boxspring, slaapt heerlijk maar het zijn 2 bedden en de matrassen glijden soms uit elkaar. Daar stoorde ik me mateloos aan. Nu hebben we een ledikant met lattenbodem en een springveren matras. Geen uit elkaar geschuif meer J.
Op de terugweg vanuit Utrecht nog een half uur in de file gestaan. Toen we eindelijk thuiskwamen was het alweer kwart over 5. Wij gelijk begonnen met het monteren, dat ledikant ging lekker snel maar die lattenbodems, ahhhhrrrgggg. We waren uiteindelijk om half elf klaar toen snel stofzuigen/bed opmaken/douchen en slapen. Martijn dan, ik heb nog een filmpje gekeken en deed om 1 uur het licht pas uit. Vanmorgen ging voor Martijn om 5:30 alweer de wekker. Ik was van plan vroeg te beginnen maar dat werd natuurlijk pas half 10. Ok, vanavond dan maar weer eens vroeg ons nieuwe bedje in.

Geen opmerkingen: