woensdag 19 september 2007

Herrie

Het valt me op dat als ik achter mn pceetje zit, dat het dan net lijkt of de tv honderd decibellen harder staat dan als ik er zelf naar zit te kijken. Wat een bagger herrie. Geluidsvervuiling!!!

Afgelopen zaterdag nog op bezoek geweest bij Kate. Was weer supergezellig. Bijna de hele middag/avond met Keanu aan de haal geweest ;-).




Zondag de dag afgewisseld met leren en huishouden. Heb heel erg mn best gedaan om de stof uit mn hoofd te leren, begint de lerares gewoon met hoofdstuk 2!!! Helemaal geen vragen, helemaal geen overhoringen. Tsssj waar blijft die goede oude schooltijd?
Voor de praktijk was ik best nerveus, maarre het overgrote deel van de avond zijn we bezig geweest met het nakijken van de materialen, kijken of we alles hadden gekregen.
Heb nu al 2 dagen geen zin om de stof door te nemen, ga zo toch maar eens beginnen.

Afgelopen weekend ook nog een boek uitgelezen, duizend schitterende zonnen van Khaled Hosseini. Was net als de vliegeraar heel goed. Lekker leesbaar. Kan ik echt aanbevelen.

Nog steeds geen bericht van M2A....
Ondanks dat we zoieso hier blijven tot het examen, hoop ik iedere dag op bericht. Kijk iedere ochtend weer hoopvol mn mail na. Oja wat ik ook nog las op Xpdite, men kan nu ook online het visum aanvragen en dan heb je het binnen 8 weken ofzo. Ik was natuurlijk perplex... Hoe zit dat dan met ons en alle onsen die net als ons wachten totdat ze een ons wegen? Ik bedoel hoe zou dat zitten met alle andere gegadigden die vanaf nov/dec 2006 tot en met heden op de "normale" manier hun visum hebben aangevraagd? Krijgen we geen voorrang, of moeten we nu nog langer wachten omdat het nieuwste gaget van het DIAC nu voorrang krijgt, tja die nieuwe gadgets moeten ook worden uitgeprobeerd denken ze misschien. Ok Ok Ok misschien ben ik nu wat negatief.
Heb dit stukje ook op xpdite geplaatst en ben heel erg benieuwd naar de reacties. Er zouden toch nog meer mensen verbaasd moeten zijn hierover?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik schok mijn dood, zo aan de foto te zien dacht ik dat je een kind had gekregen :-)

Anoniem zei

Bedankt voor jullie reaktie. Jullie hebben ook een leuke blogspot. Ik heb jullie bij onze blogroll gezet als je het goed vindt, kunnen we jullie vorderingen ook volgen. Succes met alles!

Groetjes The Roosters