donderdag 6 september 2007

woensdag 5 september

We hebben ons oude bed op marktplaats gezet, men heeft al aardig wat geboden voor het bedje wat we heel fijn vinden natuurlijk.
Alleen de eerste 2 bieders die ook een afspraak maakten voor het bed hebben ons mooi laten zitten!!! Afspraken gemaakt, alles klaargezet zodat het bed uitgebreid getest kon worden, heel snel gegeten, op elkaar zitten vitten. En gewoon niet komen opdagen zonder af te zeggen pfff. Nou dit zijn dan mijn eerste ervaringen met Marktplaats.
Donderdag komt er weer iemand kijken, ik ga er maar vast van uit dat ze me weer laten zitten.

By the way… dat nieuwe bed slaapt heerlijk I love it.


Vandaag heb ik me officieel ingeschreven bij Instituut Dangremond (www.dangremond.com) voor de pedicure/voetverzorging opleiding. Het intake gesprek duurde 3 kwartier, uitgebreid werd de inhoud van de cursus besproken, het reglement, de kosten en allerlei andere details. Bijvoorbeeld dat je de werkkleding aantrek voor de les in een aparte kleedruimte en dat je de werkschoenen niet buiten aanmag dit allemaal in verband met de hygiëne, of dat het huiswerk gemiddeld 12 tot 16 uur per week is. Aankomende week begint de cursus…spannend….

1 opmerking:

Anoniem zei

Waar heb je zin in, maar je kan dan wel lekker beunen :-)