zondag 9 september 2007

Pakje is aangeschaft


Tot de laatste dag gewacht met de aanschaf van dat "witte pak". Vanmiddag met Kate gaan kijken bij de werkman. Er was meer keus dan ik had verwacht ook heel veel met een gekleurd biesje enzo, maar de winkelier adviseerde om tijdens de opleiding in neutraal wit te gaan en na de opleiding iets met een kleurtje aan te schaffen [mooie verkooptruc waarschijnlijk, hahahaha].

Maar goed ik heb toch maar voor iets effen wit gekozen, de broek gelijk achtergelaten bij de kleermaken, broek moet korter worden gemaakt. Gelukkig had ik Kate bij me die me adviseerde een niet te kleine broek te kopen, aangezien je er in moet zitten ipv staan. Het middel van de broek is echt huge, het komt bijna tot mn oksels. Tja ben natuurlijk gewent aan extra lage heupmodel broeken. Maar die broek is wel leuk met rechte pijp en ietsje versmalling bij de knie. Je kon er ook schoenen kopen maar voor een simpel schoentje vragen ze bij de werkman al € 72 euries, nee dat heb ik maar niet gedaan. Heb voor een paar simpele witte gympen gekozen.


We stonden nog ff de dames spijkerbroeken te bekijken. Wat is die mode met smalle pijpen toch stom. Wie loopt er nu in, die spillebeentjes van 12 jaar en/of jonger of mensen met een te snel werkende altvleesklier met als gevolg dat ze superstrak blijven door die afwijking aan hun altvleesklier. Bij times square hadden ze natuurlijke wel de spijkerbroek die ik zocht, [jammer Bar geld is op... wachten tot de opleiding is afgerond :-( ]. Ik moet wel even adverteren over times square, je loopt naar binnen en vraagt aan een van de verkoopsters om de broek die je zoekt ff een beschrijving geven zoals lage heup/smalle bovenbeen/wijd uitlopende pijp en ze pakken dan een paar broeken voor je, ff passen en wedden dat je dan slaagt. Ik in ieder geval altijd. Meestal een diesel, wil ook graag een indian rose maar die zit als ik ga passen meestal niet zo mooi waardoor ik dat toch weer voor een diesel ga.



Visum


Vanavond het forum xpdite nog uitgebreid gecheckt, er is iemand die zijn aanvraag heeft ingediend op 14 december 2006 en op 30 augustus aangeeft dat hij het visum heeft gekregen, weet niet wat zijn beroep is, maar ik kan er niet echt een hoogte van krijgen. Er zijn nog mensen van november 2006 die nog niets hebben gehoord. Het liefst wil ik gelijk mailen naar Rob en Marijke van M2A om te vragen of ze al iets meer weten van onze aanvraag, maar die drang onderdruk ik dan maar. Geduld....


1 opmerking:

Anoniem zei

Wit staat je goed :-)