woensdag 26 september 2007

email gezonden naar M2A

Vanmiddag toch een mailtje gestuurd naar Rob & Marijke van M2A. Waarin ik heb geschreven dat ik weet dat ze direct reageren zodra er nieuws is maar dat ik graag wilde weten welke "lichting" er op dit moment wordt behandeld door DIAC. En of er uberhaupt iets is wat ze kunnen vertellen. Hoop dat ze ook iets vertellen over het online aanvragen van het visum en over klanten waarvan ze de visumaanvraag ook in december bij DIAC hebben afgegeven.
Ben erg nieuwsgierig naar de reactie.

Ga nu maar weer verder met het leren van het epitheelweefsel en al die andere stof die ik moet kennen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Barbara,jullie hebben ook een leuke blog. maar wat duurt het allemaal lang zeg. Je vroeg wanneer wij vertrekken naar tasmanie of elders. De uiterste datum is eind augustus 2008. het ligt aan de verkoop van ons huis. aangezien Steef Australier is ga ik en de kids mee op een spouse visum, scheelt een hoop gedoe en tijd. We regelen alles zelf hebben geen bureau in de arm genomen dat scheelt weer een hoop geld. We hadden in juli besloten naar australie te gaan en aangezien ik in juni een gesprek heb gehad met mijn baas en hem vertelde dat ik nog heeeel lang bij dit bedrijf zou blijven. Tja foutje. Dus ik durfde het niet meteen te vertellen, bange poepert he.
Ik volg jullie verhaal ook op de voet en ik hoop dat jullie heel snel kunnen vertrekken. Dat wachten is niks.

groetjes,
Moon
The Roosters