zondag 30 september 2007

Leuk dagje

Vandaag was een leuke dag, eerst lekker uitgeslapen. Een paar uurtjes aan mn fysiologie besteed en om een uur of twee kwamen Kate&Roy en Keanu.
We zouden vandaag ons haar in de henna zetten, maar ik had het niet kunnen krijgen. De turkse supermarkt [waar ik het altijd haal] had alleen nog maar neutrale en zwarte henna. Balen dus voor mij, toen maar alleen Kate's haar gedaan. Ik zou er graag een foto van willen plaatsen maar dat vindt Kate niet zo leuk, hahahaha.
Dan nog maar een foto van die lekkere vent:





De rest van de avond ook maar weer besteed aan huiswerk en ook nog tussendoor de VOG's volgens de aanwijzingen van Rob ingevuld.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is een lekker ventje en het verbaast mijn dat dat stel nog bij mekaar is ;-)

Barbara zei

Hoezo dan?