dinsdag 2 oktober 2007

VOG en medische keuring

Gisterochtend mijn VOG aangevraagd bij het stadsdeelkantoor. Gelijk gevraagd of ik voor Martijn via een machtiging de VOG ook voor hem mocht aanvragen. Ja dat mag. Ook raar want volgens het algemene info nummer van de gemeente mocht het niet?? Nou vanmorgen ook die van Martijn aangevraagd. 2x € 30,05.


Vanmiddag allebei onze medische keuring gedaan, moest in een potje plassen, dat ging natuurlijk helemaal fout, pieste natuurlijk over mn hand heen yak yak yak, gelukkig was er desinfecterende zeep in de toilet aanwezig. Oja enne ik blijk 1m54.5 lang te zijn, mmmmm dacht ik toch al die jaren dat ik 1m60 was.
Toen afrekenen € 238.95 "KASSA"
Oja enne bij die dr. Feenstra moet je cash betalen!! Echt niet normaal. Telefonisch nagevraagd of je via de pin mocht betalen, ja dat mocht. Sta je daar aan de balie en sturen ze je doodleuk weg om een pinautomaat te vinden.

Nu maar hopen dat ik alles goed heb ingevuld op dat medische keuringsformulier. Ik heb nog geprobeerd het te laten controleren door Rob van M2A had het ff snel gescant en via de mail naar het gestuurd en daarna snel gebeld ik dacht dan kunnen we dat telefonisch doornemen. Maar kreeg het antwoord apparaat.
Was zoieso niet zo slim om de formulieren niet een paar dagen van te voren in te vullen. En te wachten tot het laatste moment, moet er wel bij zeggen dat ik dacht dat je het zo kon invullen.
Terwijl ik echt wel een planner ben, dit weekend speciaal nieuwe pasfoto's laten maken. Was ook gepland. Weet je wat het gewoon is, je wilt geen fouten maken en je gaat toch twijfelen of je het wel goed hebt ingevuld.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Barbara en Martijn,

Grappig dat jullie ook vandaag voor de keuring gingen. Dokter Delprat in Amsterdam rekende voor een volwassene en een kind samen €180 wat ook contant betaald moest worden. Kind was €75. Onze beroepen zijn Administratief medewerkster en Electrotechneut in besturingen (PLC) van automatische processen. Mining is booming momenteel in Tasmania vanwege de grote vraag naar grondstoffen en energie. Vaak is een energie centrale gekoppeld aan een mining area met alle processen die dat met zich meebrengt. Dit is meestal buiten the big five steden; precies wat we zoeken.
Leuk om jullie blog ook te lezen.

Groetjes Steef

Anoniem zei

Jezus ! Wat een gedoe, ze komen makkelijker Nederland binnen dan wij naar buiten kunnen, maar echt iets voor jouw om over je hand te piesen :-)

Barbara zei

Hey Steef,

Raar he dat contante betalen, ben niet gewend om met zoveel poen op zak te lopen, geef mij maar 5 pasjes ;-)

Hey Mike,

Ja, dat duurt errug lang zo'n visumprocedure, het kan wel sneller nu via online aanvragen. Maar dat is een beetje te laat voor ons.

Gr. Barbara