donderdag 4 oktober 2007

Röntgen, HIV test


Gister Röntgen en HIV test gedaan, kosten € 147,00. Plus een hoop stress ;-)
De röntgenfoto's waren easy, maar het bloed daar zag ik tegenop, ben ooit eens flauw gevallen nadat ze een zooi van die buisjes hadden afgenomen.
De lift was stuk in het ziekenhuis dus moest alles via de trap. Eerst melden op de begaande grond, toen naar de 2e om te melden bij de polibloed afnamen, daarna naar de 4e om op de patienten administratie te betalen, toen naar de begaande grond voor de afdeling radiologie, dat duurde ons te lang omdat we maar tot 16:00 op beide afdelingen terecht konden. Dus toen weer terug naar de 2e voor het bloed. De combinatie van mijn zenuwen en al die trappen zorgde ervoor dat bij mij letterlijk het bloed eruit spoot, zo het buisje in. Zelf natuurlijk niets van gezien aangezien in strak naar de muur ben gaan kijken. Martijn zei het.
Door die ene keer dat ik ben flauw gevallen vind ik dat bloedprikken helemaal niets. Terwijl ik bij de tandarts en kaakchirurg nergens last van heb, spuit me maar plat denk ik dan.
Maar dat is ook geen vergelijking he.


Vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens spruitjes gegeten, ben er niet zo gek op maar het was heel lekker (was er verbaasd over) met gekookte aardappels en een zelfgemaakte hamburger.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je moet eens de spruitjes eerst een beetje koken en dan wokken in olie, sambal en honing, Hmmmm Dat is echt pas lekker ;-)