donderdag 2 augustus 2007

NO FISH TODAY


Vanmorgen zijn Martijn en ik gaan vissen op forel op een betaalwater. Dus we hebben er van 9 tot 12 gezeten voor 3 tientjes en niets gevangen. Nou zeg ik tegen Martijn we gaan het wel ff gratis proberen ergens bij ons in de buurt. Zo gezegd zo gedaan, wij hebben een stekkie van Martijn aangedaan waar hij altijd wel een karpertje vangt. Van 15 tot 18 uur gezeten en niets, helemaal niets. De vissoorten die we hebben uitgeprobeert hebben alle niet gereageerd, was zeker niet hun dag ofzo? Martijn begrijpt er niets van en ik tja ik maak me er niet zo druk om. Morgen weer een dag. Die brasem die we vandaag links hebben laten liggen die zal morgen ongetwijfeld wel bijten alleen is dat nu juist de vis die ik niet leuk vind, echt een vieze slijmerd.


Ook nog ff tijdens het forellen met Kate aan de telefoon gezeten. Het ziekenhuis denkt aan een hersenvliesontsteking, via een prik in Keanu's ruggetje proberen men te onderzoeken of dat zo is. Ik denk dat ze misschien in zn ruggemerg prikken ofzo, weet er niets vanaf. Echt zielig voor dat kleine hummeltje. Hij heeft wel goed gegeten 70 ml ipv 40 ml, dat is heel positief zei Kate. Hij is ook nog geel, maar weet niet of hij daarvoor onder een lamp ligt. Hij is wel uit de couveuse nu. Hoop dat ie snel opgknapt zodat ie naar huis kan en Kate en Roy kunnen gaan genieten van hem.


Drink tijdens dit verslagje een lekker roseetje heerlijk, vakantie is heerlijk. En dit keer tegenstrijdig. Heb een leuke kaart voor Kate en Roy gekocht bij de boekhandel en gelijk een boek voor aan de waterkant (ik had de hengel met pieper, hahahaha). Had een triller in gedachte maar het toch iets luchtigers meegenomen "De magische datum" van Zoey Dean. Heb gelezen nu tot pagina 65 en leest goed weg, maar dat komt vast omdat het een Nederlandse vertaling is. Ben tot nu toe al met 2 Engelse boeken gestopt, The feast of all saints van Anne Rice en Eragon van Christopher Paolini. Bij the feast of all saints had ik van de mini serie 3 vd 4 aflevieringen bekeken en Eragon had ik in de bios gezien. Misschien moet ik gewoon iets nieuws uitproberen (in het engels) wat m'n interesse blijft aanwakkeren en niet iets waarvan ik al meerendeels weet waarover het gaat. Moet m'n Engels toch blijven onderhouden vind ik, ook al spreek ik huis/tuin en keuken Engels.
Anne Rice is best moeilijk te lezen in het Engels maar ik heb "the tales of the body thief" toch gelezen. Misschien moet ik het romantische comedy genre is proberen te lezen in het Engels.

Geen opmerkingen: