woensdag 8 augustus 2007

3-4-5 augustus, stond in het teken van karpervissen. De hele zooi (kampeerspulletjes) in de auto gegooid. En 2 nachtjes gaan zitten en .... weer niks gevangen??? Vind ik niet zo heel erg maar Martijn zat ervan te balen.
Zondagochtend om 9 uur alweer thuis. Lekker naar de turkse bakker gereden en warme broodjes gehaald en klaargemaakt met nutella, Martijn met oude kaas.
Die oude kaas gaat hij zeker missen als Aus doorgaat ;-)

Heb weinig tijd nu dus vertel de rest later.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Barbara,

Leuke side!!
Weet ik toch nog wat je gedaan hebt.
Hoe is het met de baby van Kate afgelopen. Ik hoop goed!!
Hele prettige vakantie hoor!

Groetjes Leonneke

Anoniem zei

Dag Barbara. Wat leuk dat je ook een weblog heb en ik kan niet anders zeggen dat het goed uitziet en je kan lekker schrijven. Ga zo door, we gaan het volgen.

Anoniem zei

Hallo ik heb je gevonden! Ik zal vandeweek even je mailtje beantwoorden. Tis een beetje druk hier Down Under!