zaterdag 22 december 2007

4 makelaars verder

Ik weet het niet hoor met die makelaars, NVM of niet ik denk dat het allemaal geldwolven zijn! Overweeg om het dan toch maar via makelaarsland te doen. Ga er dit weekend over nadenken.

Had vanavond 2 toetsen, hygiene en het voetonderzoek en de behandeling. Voor alletwee een 8. Had voor hygiene een 10 verwacht, maar had toch 2 stomme foutjes en had voor die andere een 6 verwacht en had daar ook maar 2 fouten.
Tot nu toe is die pedicure cursus heel leuk, leuker dan ik had verwacht. De laagste cijfers tot nu toe zijn 2 zessen, had ik ook echt bijna niets gedaan.
Morgen gaan we een ultrasoon reiniger kopen, jeeeheee eindelijk.

En kijken of ik de inactiveringsvloeistof nog ergens op de kop kan tikken, dan kan ik zondag al lekker pielen op Martijn's voetjes, hahahaha.

Geen opmerkingen: