zondag 29 juli 2007

Nieuw weblog

Hehe,

Eindelijk een weblog! Mn eigen "internetdagboek". Vanaf het moment dat ik zelf zo'n 2 jaar geleden ben begonnen met het volgen van weblogjes van anderen, wil ik er al een maken. Iedere keer komt het er niet van, het zal wel ingewikkeld zijn dacht ik, niet dus.
Vandaag is het een perfecte dag voor het uitpluizen van hoe/wat/waar/welke. Was al druk aan de slag gegaan bij een ander weblogsite, maar was niet tevreden over de gebruiksvriendelijkheid ervan. Stom want ik had dat eerst met elkaar moeten vergelijken.
Blogger is ok voor mensen als ik, hahahaha.

Maar goed, het is vandaag zo'n perfecte dag omdat ik lekker niet naar de sportschool ben gegaan en Martijn al voor dag en dauw is vertrokken om te vissen en het belangrijkst... m'n vriendin Kate vandaag aan het bevallen is.
Gelukkig houdt ze me op de hoogte via de telefoon, want ik krijg bijna een hartverzakking van de spanning. Vandaag gaat het gebeuren heeft ze me verzekerd om half elf vanochtend was er 3 cm ontsluiting???
Heb zelf geen kids, dus weet er niets van. Maar om die reden hebben we wel afgesproken dat ze me alle juicy details zou vertellen :-). Misschien handig voor de toekomst, hahahaha.

Deze blog lijkt met handig als naslagwerk, we hebben een visumaanvraag ingrediënt voor Australië en zijn nu in de afwachtfase, op het moment dat onze aanvraag is ingedient (23 december 2006) was de gemiddelde wachttijd 6 maanden. De wachttijd is inmiddels opgelopen tot 9 a 10 maanden. Het wordt dus september/oktober voor ons. We weten dan nog niet de uitslag hoor, we moeten dan eerst nog een medische keuring doen en de verklaring omtrent het gedrag aanvragen. Daarna volgt de uitslag.
We hebben destijds besloten om een emigratie agent in te schakelen, Move2Australia, zij helpen ons bij alles. Heel fijn, je kan altijd bij ze terecht. Ze zijn Nederlands, een echte aanrader (voor degene die ook willen emigreren).

Tot de volgende blog.

Geen opmerkingen: