vrijdag 13 februari 2009

28 weken



Zo.... maar eens een foto plaatsen van dikkiedik.
Vandaag een bezoekje gebracht aan de verloskundige in het Redcliffe hospital, moest ook mn bloed laten testen op diabetes en op antistoffen. Voor de bloedtest moest ik een speciaal drankje drinken en dat was heel zoet. Daar reageerde ik meteen op, kreeg het heel warm en ik had niet echt de behoefte om het verder op te drinken. Dat heb ik ook als ik een Tjendol drink.
Een uurtje later moest ik bloed laten prikken. Daarna door naar de verloskundige, dat dacht ik tenminste want ik werd door de arts geholpen. Bloeddruk gemeten, beetje in de baby gekneed en het hartje beluisterd en binnen 5 minuten stond ik alweer bij de balie voor een nieuwe afspraak. Over 3 weken terugkomen.

2 opmerkingen:

Sandra zei

Hi Barbara,

Gefeliciteerd met je bolle buik!!! Leuk hoor. Ik hield je blog al een tijd in de gaten, was benieuwd hoe het je in Australie vergaat. Maar er verscheen steeds maar niks.. Dus binnenkort moet je maar eens een verhaaltje schrijven over al je belevenissen.

Groetjes,
Sandra Lindt

Anoniem zei

Whaaaaa ! Dit geloof niet, je gaat me toch niet echt vertellen dat je echt zwanger bent ???

Wat is er gebeurt dat je nu hellemaal van gedachten bent veranderdt, omdat het vast geen ongelukje is.

Ik ben benieuwd en leuk dat je weblog weer bijhoud.