vrijdag 23 mei 2008

HUIS IS VERKOCHT!


Vandaag hebben we precies 6 maanden ons visum en vandaag hebben we ons huis verkocht. Thank god eindelijk vooruitgang in het proces.


Vanmorgen was ik zo emotioneel van deze nieuwe ontwikkeling ik was gewoonweg een soort wrak of een zombie. Ik heb de hele ochtend gehuild op mn werk nog wel. Ik kon het niet helpen de tranen zwelde op alsof ik een enorme voorraad had en ik moest ook echt snikken enzo. Wat een muts ben ik! Een emotionele muts!


Gelukkig kon ik nog ff de laatste snikken kwijt tijdens mn pauze toen ik het hele verhaal aan Kate vertelde en toen was het over. Kom er net tijdens het opstarten van mn blog achter dat het vandaag precies 6 maanden is dat we het visum hebben, wat een toeval he. Alsof het zo moest zijn.

Nu kunnen we eindelijk de volgende fase in => verhuisbedrijf uitzoeken/tickets boeken/alles regelen voor de poezen.


Ben zo blij dat het huis verkocht is omdat die bezichtigingen echt mn keel uitkwamen. Ben benieuwd wat we voor huis gaan bewonen in Australie.


Geen opmerkingen: